Veel gestelde vragen

Algemene vragen:

Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben?

Wij streven ernaar om ons uiterste best te doen om iedereen tevreden te houden die te maken heeft met Wensdoek. Mocht u toch ontevreden zijn met ons product of dienst horen wij dat graag. Wij zullen tot het uiterste gaan het probleem op te lossen. Aarzel dan ook niet om contact met ons op te nemen.

Hoe gaat Wensdoek met het milieu om?

Iedereen is voor ons belangrijk, dus ook het milieu! Wij hebben een artikel geschreven over onze recycling en duurzame werkwijze. 

Betalingen:

Op welke manier kan ik betalen bij Wensdoek?

De betalingen op onze website zijn ondergebracht bij Mollie.
Dit bedrijf heeft een breed scala aan betrouwbare betalingsmethoden. Daarnaast is Mollie een gerenommeerde partner in het doen van online betalingen via webshops. Via Mollie kunt u betalen met bijvoorbeeld ideal.

Kan ik mijn aankoop ten alle tijden ruilen of retourneren?

Door het maken gepersonaliseerde producten die niet weder te verkopen zijn, vervalt het herroepingsrecht. 
In onze Algemene voorwaarden vindt u meer informatie hierover.
Indien u niet tevreden bent met uw product vragen wij u desondanks toch contact met ons op te nemen, zodat wij een passende oplossing kunnen vinden.
Voor meer informatie over het herroepingsrecht verwijzen wij u naar de algemene voorwaarden.

Mijn aankoop is verkeerd geleverd, beschadigd of incompleet. Wat moet ik doen?

Wensdoek streeft ernaar om haar klanten altijd een prachtproduct te leveren.
Ondanks dat wij er alles aan doen dit te voorkomen zou het kunnen dat er toch iets is misgegaan.
Dit zouden wij uiteraard erg vervelend vinden en onze klantenservice staat daarom ook 7 dagen in de week voor u klaar.
Neem direct contact met ons op! Hoe u dat doet, vindt u op onze contactpagina. Wij zullen uw klacht hoog opnemen en ons uiterste best doen het probleem zo snel mogelijk voor u op te lossen!

0
    0
    Winkelmand
    Uw winkelmand is leeg